Kalite Politikamız
Klinik laboratuvar hizmetlerinde tarafsız, güvenilir ve hızlı çözümler sunarak hasta bakımına katkı ve müşteri memnuniyetine ulaşmada sürekli iyileşme sağlamak temel amacımızdır. Bu amaç doğrultusunda;
- Müşteri taleplerini dikkate alarak, değerlendirip iyileştirici faaliyetlerde bulunmak ve müşteri memnuniyetini arttırmayı,
- Yönetim ve personel olarak tüm departman ve ünitelerde kaliteli hizmet bilincini yerleştirmek ve eğitim programları oluşturarak çalışanların kalite arttırma faaliyetlerine katılımını sağlamayı,
- Hasta Kabul hizmetlerinde her zaman düzenli tutulan mekânlarda yine nazik ve bakımlı personel ile güler yüzlü, kibar, hastaya değer veren, disiplinli bir çalışma biçimi sergilemeyi,
- İyi eğitilmiş ve kalite yönetim sistemi dokümantasyonu bilen ve uygulayan personel, kabul gören test yöntemleri ve gelişmiş cihazlar kullanarak sürekli bilgi üreten modern bir laboratuvar olayı,
- İnsan örnekleri, doku veya kalıntılarına ilgili yasal şartlara göre işlem yapacağımıza; Karar verme bağımsızlığımıza olan güveni ve analiz çalışmaları ile ilgili dürüstlüğümüzü tehlikeye atacak hiçbir faaliyet içine girmeyeceğimize,
- Faaliyetlerimizde, kirliliği önleyeceğimizi ve çevreyi koruyacağımızı ve İyi laboratuvar uygulamaları, meslek ilkeleri, etik kurallara ve mevzuat şartlarına uyarak bütün uygunluk yükümlülüklerimizi yerine getireceğimizi,
- TS EN ISO 15189, ISO 9001, ISO 45001 ve ISO 14001 Standardı kapsamında oluşturulan Kalite Yönetim Sistemini uygulamayı ve etkinliğini sürekli iyileştirmeyi taahhüt ederiz.